יום שבת, 5 בספטמבר 2015

הדרך ללקוח שלך או מי בכלל צריך את זה?


יש לי לקוחה נקרא לה מ', היא אישה חמה שעוסקת בתחום האימון הרגשי ומטרתו לזקק את התחושות והרגשות הקיימים בנו כאשר סיטואציות עולות בנו ומצריכות התמודדות עם קשיים בחיינו.
מ' מאוד רוצה להגיע ללקוחות חדשים, אך מתקשה להוציא לעולם את תפיסתה האימונית ואת כישוריה בדרך בה יתווספו לקוחות חדשים למאגר הקיים.
בכדי להצליח, מ' מנסה לייצר פוסטים ארוכים המלאים בסיפורים מחייה וחיי המאומנים שלה. אך הפוסטים האלו ארוכים ובלתי ממוקדים, למעשה מ' מצליחה להשיג את ההיפך הגמור מאשר כוונתה.
אין לפוסטים שלה תגובות או לייקים, מה שכמובן מייצר יותר תסכול וחוסר רצון להמשיך ולשווק את העסק שלה. יותר מכך, מצבה הכלכלי מדרדר כי עם הזמן לקוחותיה פשוט התאדו.

התוכן הוא המלך

אז מה בעצם הפתרון?
כבר אמרו חכמים ממני שלהמשיך ולעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת זו אי שפיות (א. איינשטיין), לנסות להשיג לקוחות בלי לכוון לצורך הממוקד של הלקוח ישיג בעיקר את התוצאה ההפוכה.
בהרבה מקרים חלון הראווה של העסק שלנו נמצא ברשת בצורה של דף פייסבוק או אתר אינטרנט.
האם הייתם רוצים שהלקוחות שלכם ייכנסו לתוך חנות מבולגנת או כזו שלא ניתן לדעת מהם המוצרים שבפנים?
מה לגבי אתרי אינטרנט עסקיים שחסר בהם מידע או שאינם מעודכנים? אין ספק שרצון הלקוח לרכוש מאותו העסק ייעלם באותו הרגע.
יש לי אינספור לקוחות פוטנציאליים המודים שדף הפייסבוק שלהם קיים אך אינו מעודכן. איש מהם אינו נותן את הדעת לכוחו העצום של דף עסקי אשר מתחזק קהילה חיה ובועטת אשר מפנה לקוחות ריווחיים מהדף לעסק.

אז מה בעצם אני אומר כאן?
כדי שהעסק ימשוך אחריו את הלקוחות הקיימים ולקוחות חדשים, הפרסום חייב להיות ממוקד ומפולח לכל קהל וקהל אליו אנחנו פונים.
אם נפנה את הפרסום לכוווללללם בעצם התגובות שנקבל יהיו קלושות וחסרות אפקטיביות לפעילות שלנו.
הנה מספר דברים אותם ניתן לעשות בכדי שהפוסטים שלנו יצליחו ויגיעו רחוק:
  • הבינו למי פונה הפוסט שלכם, נסו למקד אותו ככל האפשר
  • כתבו את הפוסט כך שיפנה אל הרגש של הקוראים, כדי שיוכלו להזדהות עם המסר בפוסט.
  • אינפורמציה היא דבר חשוב, אך עודף ממנה ייצר שעמום ואיבוד עניין.
  • הקדישו מחשבה לתוצאות הרצויות לכם מהפוסט, כוונו את הלקוח בכדי שירצה לרכוש מכם בסוף הפוסט.
  • אל תחששו לקרוא לפעולה מעשית ללקוחות. מותר ואף רצוי להניע את הלקוחות לכיוון הרצוי לכם כבעלי העסק.
  • המשכיות: המשיכו להעלות פוסטים כך שהעסק שלכם ייצור ויישמר בתודעה של הלקוחות, זה משתלם.
וכאן אני קורא לכם ומזמין אתכם להכנס לדף הפייסבוק שלנו טיפול עסקי ולהמשיך להתעדכן. נשמח כשתשאירו לייק ותגובה לפוסט הזה :) 

תגובה 1:

  1. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Well over 160,000 women and men are hacking their diet with a easy and secret "liquids hack" to lose 2 lbs every night while they sleep.

    It's very easy and works every time.

    This is how you can do it yourself:

    1) Go grab a clear glass and fill it up half glass

    2) Proceed to do this weight loss hack

    so you'll be 2 lbs skinnier as soon as tomorrow!

    השבמחק